Maklumbalas

Segala cadangan atau sebarang pertanyaan berhubung weblog ini boleh disampaikan di sini. Oleh sebab weblog ini bersifat terbuka kepada pembacaan umum, maka segala cadangan atau komentar berkaitan persatuan hendaklah disampaikan dalam forum GPMS-UiTM.

Segala kerjasama dalam memajukan persatuan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

“Belajar Terus Belajar”

Komen-komen
  1. shahirman berkata:

    mcam mana nak jd alumni gpms
    sya pnah jd ahli kat uitm shah alam

  2. Mr. Nice Guy berkata:

    Shahirman,anda kena kaji semula maksud perkataan Alumni itu sendiri.
    find the answer my friend.The truth will be revealed…(sound of wind blow in dark winter night)

  3. 2523 berkata:

    bole download form kt anakledang@yahoogroup
    en.shahirman era berapa ye?

  4. 2118 berkata:

    tahun ni ada p ledang tak?? klu nak join bolehh..

  5. Mr.Green berkata:

    assalamualaikum and halu2!!!
    syabas 0616…anda buat kerja bagus…hehe
    teruskan usaha…

  6. atok cu berkata:

    2118 ni sapa ye?
    bole contact pengarah ledang or exco gpms……
    no contact bole cari sendiri, dah advance kan? hehe

  7. Hafiz berkata:

    Tahniah, web yg sgt baik.
    Ex-nydp 1990

  8. 0663 berkata:

    askum..salam kerinduan kpd rkn2 era 16..faci2& co-faci era 16..teruskan usaha kita membangunkan Melayu mengikut syariat Islam.. – Inst pddkan guru msia prmpuan mlyu,mlaka

  9. zunnurain berkata:

    assalamualaikum..

    sy nk tny ttg keahlian. sy mndftar pd tahun lps. so valid lg ke unntil now or sy kne renew my registration? sy teringin nk join xtvt

  10. 0832 berkata:

    assalamualikum…

    en, zunnurain

    keahlian anda masih lagi valid sebab anda telah mendaftar… tiada renew fee yang kite kenekan…

    kalau en.. nak join xtvt, rajin2 la datang seky kami tuk melihat program yang akan dibuat di notis board..,seky terletak di bilik persatuan dalaman hep..

    join jagan x join..
    sekian terima kasih………

  11. 2421komeng berkata:

    Lama dah tinggalkan Uitm.
    Bila tengok gambar2 lama
    -GPMS Longest Jalur Gemilang On Water-
    teringat semua kenangan2 itu*
    TAHNIAH SEMUA AHLI GPMS UiTM

  12. Akbar berkata:

    sy pernah daftar sebagai ahli GPMS UiTM tp mcm xde maklum balas je..
    xde sebarang kad keahlian or sebagainya ke?

  13. 0857 berkata:

    salam..kepd akbar… selagi anda rasa sudah mendaftar, anda adlah ahli gpms.. bukan mudah untuk menyampaikan maklumat kepada setiap ahli hanya dengan menggunakan sebuah handphone.. dan kebarangkalian terlepas pandang kepada sesetengah ahli memang ada sebab manusia memang ada kelemahan… gpms ada bilik persatuan dan buat masa sekarang bilik persatuan dalaman sedang di renovate..
    untuk pengetahuan akbar, gpms akan membuat satu program GOKIM(gerakan obor dan khidmat masyarakat). klu akbar ingin menjadi ajk bolehlah bg name kpd pengarah progrm, salasiah 017-7019162..

  14. Akbar berkata:

    wsalam..
    sy faham dgn situasi yg dialami..
    sy tahu mmg susah untuk mengendalikan sebuah organisasi yg agak besar…
    sy xtinggal di induk so sy xtahu sgt ttg apa2 program gpms krn sy di UiTM Puncak Perdana..

  15. 0857 berkata:

    owh.. maaf ye…k dah contact salasiah ke untuk program gokim?

  16. Akbar berkata:

    program gokim tu dijalan kan bila?
    kalau sewaktu cuti semester nie sy agak sibuk sedikit…

  17. 0857 berkata:

    21-26 dec 2009

  18. najib ledang berkata:

    hy..

    smoge korg sume bjaye dlm sume misi yg korg buat…ad mse n ktentuan, thun dpan kte jpe era 19 anak ledang…:p

  19. GPMS UDM berkata:

    KAMI DARI GPMS CAWANGAN KHAS UDM.
    OLEH KERANA TERLALU BARU GPMS INI BERTAPAK DI UNIVERSITI INI, KAMI BERHARAP GPMS UITM AKAN DAPAT MEMBERI SEDIKIT MAKLUMAT DAN TUNJUK AJAR DALAM MENSTRUKTUR DAN MENJALANKAN PROGRAM GPMS.

  20. asyraf berkata:

    assalamualaikum wbt
    dulu masa 2 tahun lepas wktu saya dgn kawan saya study kat uitm penang,saya ada daftar GPMS.yang ada isi borang bayar rm10 pastu dijanjikan kad keahlian.dan kat sini saya ada beberapa soalan harap ada yang sudi membantu:

    1.saya masih lagi tak dapat kad keahlian saya sampai sekarang,so kat mana sebenarnya saya perlu rujuk? adakah saya telah berjaya mendaftar sbg ahli GPMS sebenarnya?
    2. sekarang saya dah study kat uitm shah alam,so adakah saya perlu renew keahlian saya?

  21. mohd kamal Jusop berkata:

    saya ingin menawarkan tempat latihan di kem lambaiana, air terjun sg gabai hulu langat, kemudahan seperti dewan ceramah, dorm, chelat, surau, aktiviti hutan pun ada, harga RM38 siap dengan makan, jika ingin masak sendiri dan berkhemah pun boleh dirundingkan, utk keterangan lanjut sila hubungi kamal- 019-6675877

  22. Spyrogyra11 berkata:

    punyai hati tanpa roh.Oleh kerana telah lama sudah berdiri teguh rasanya jikalau UITM ini punyai fakulti Pengajian Islam sudah tentu pelajarnya 100% melayu terarah kepada matlamat yang sama.Seolah tidak nampak seperti anak ayam kehilangan ibu.

  23. malik berkata:

    salam..
    saya exco bru utk post penerangan..
    saya mmerlukan pndangan n pndapat dlm mnambahbaikkan post ini..
    terutama dlm mgenalkan GPMS spnuhnya dan aktvti yang mmberi impak positif pd msyrkat terutama generasi muda..

  24. mohd kamal jusop berkata:

    kalau ada program, boleh datang di tempat kami, di sg gabai, harga boleh dirundingkan mengikut kemampuan pelangan, tempat yang menarik dengan suasana hutan, dusun dan air terjun pasti anda teruja dengannya

  25. 0628 berkata:

    saya nk g ledang tahun nih…tulun masak sedap2 yer..kalo ad kambing golek..perghhh…mables…ngehh3…

  26. 0628 berkata:

    lame da x jupe johnny(pak we onn)…ledang bler???

  27. 0916 berkata:

    ledang 19-25 november 2010

  28. HAMEEDA berkata:

    asslm….sya ingin brtnya sdikit….sya sdah brdftr untk msk uitm beberapa kali tp sy blm dpt…..apa yg perlu sya lakukan agar sya ditrima msuk ke uitm????

  29. Fendi berkata:

    Sekiranya saya ada menganjurkan sebarang aktiviti berteraskan belia dan ada melibatkan pendidikan, apa yang pihak GPMS boleh bantu?
    Contohnya dari segi kerjasama kerana pihak saya memerlukan sokongan dari pertubuhan belia sekiranya ingin menjalankan sebarang aktiviti belia.

    Terima kasih.

    Fendi UiTM

  30. Assalamualaikum w.b.r

    Bismillahirrahmanirahim.Dgn nama Allah S.W.T yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.Nama diberi ialah Nor Syafika Nabilla Bt Samsudin.Berumur 18 tahun dan berasal dari Kota Bharu,Kelantan.Sejujurnye,saya ingin brtanye terus kpd Pengarah Bahagian Pengambilan Pelaja utk ambilan ke 2 UITM November ini.Tujuan saya menulis komen ini adalah utk m’ngemukakan rayuan kpd Tuan Pengarah agar dpt m’ngenalpasti masalah sbenar yg sdg saya hadapi skrg nie.Utk pegetahuan Tn.Pengarah,sistem internet d Kelantan nie s’memangnye sgt lambat loading.Jadi,ini m’nyukarkan saya memohon secara online utk kemasukan UITM kali ke 2 November ini.Sejujurnye,saya merasa sgt bimbang lebih2 lagi ketika sdg m’ghadapi situasi genting seperti ini.Jadi boleh x sekiranya saya ingin memeohon borang permohonan utk kemasukan UITM kali ke 2 ini,langsung drpd Tn.Pengarah??Ape2 pun keputusannya,tidak m’njadi sebarang masalah bagi saya,kerana segala keputusan terletak d tgn Tn.Pengarah sendiri.Saya redha je dgn ape jua keputusan Tn.Pengarah.Tapi sejujurnye,saya merasa t’ramat dukacita sekali selepas m’ngetahui tarikh permohonan bgi ambilan November ini ditutup pd 18 Ogos yg lalu.Hnye ALLAH S.W.T shj yg dpt membalas kebaikan Tn.Pengarah sekiranye dpt memberikan borang permohonan tersebut kpd saya…Kasihanilah anak muda seperti saya..Tolonglah saya Tn.Pengarah.Sbb apa yg saya tahu,hnye d UITM Shah Alam lah satu2nye UITM yg terdapat program Diploma Seni Muzik.Sekiranye saya diberi peluang,saya b’rjanji akn belajar b’rsungguh2 dlm Diploma Seni Muzik demi keluarga saya dan masa depan saya sendiri.Mohon dipertimbangkan dgn sewajarnya rayuan saya seperti yg telah nyatakan diatas…Wassalam…

    Majulah UITM utk negara!

    Sekian terima kasih…

    Utk jawapan balas,Tn.Pengarah boleh terus hantar ke alamat saya seperti di bawah:
    NO.1 KEDAI PULAI CHONDONG,
    16600,PULAI CHONDONG,
    KELANTAN.

    NO.TEL:0139592099

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s